Plošina B200PX na podvozku Avia
Pro energomontážní firmu jsme dodali plošinu B200PX na podvozku Iveco ML1100E vhodnou do těžko dostupného terénu s nosností až 300 kg.
a) práce plošiny při ustavení na opěrách – v plném rozsahu pracovního diagramu,
b) práce plošiny bez opěr bez pojíždění – v omezeném rozsahu s plným zatížením
c) pojíždění s plošinou v pracovní výšce do 5,7 m – se zvýšenou nosností do 300 kg, max. rychlost 2,5 km/hod. Tento režim je vhodný pro kontrolní činnost, menší opravy trolejí, například i trolejbusových mimo kolej nebo údržba podjezdů a tunelů.
a) přejezdy – pojíždění s plošinou v transportní poloze – pojížděním vpřed i vzad při rychlosti max. 20 km/hod
b) pojíždění s plošinou v pracovní výšce do 5,7 m se zvýšenou nosností do 300 kg, max. rychlost 2,5 km/hod. Vhodné pro kontrolní činnost a menší opravy
c) práce při ustavení na opěrách – v plném dosahu pracovního diagramu s nosností do 220 kg, lze pracovat i v příčném sklonu kolejí do 6°
d) bez opěr bez pojíždění – v omezeném rozsahu a sníženou nosností na 120 kg
BOKIMOBIL 1152 B 4×4
16,6 m
6,6 m se zátěží 220 kg v koši
220/300 kg
6 500 kg
Pro energomontážní firmu jsme dodali plošinu B200PX na podvozku Iveco ML1100E vhodnou do těžko dostupného terénu s nosností až 300 kg.
Pro brněnskou společnost, které se zabývá výstavbou a údržbou energetických cest jsme dodali plošinu na terénním podvozku IVECO.
Naše firma navrhla a dodala 10 kusů nástaveb plošiny B200PX s pracovní výškou 20,3m na vhodném podvozku IVECO Daily, pražské společnosti zabývající se správou veřejného osvětlení v Praze.
Pro dopravní podniky bylo vyvinuto zařízení určené primárně pro nakolejení, vyproštění či odtažení různých modelů tramvají.
Pro zákazníka ze Slovenska z energetického segmentu jsme dodali pracovní plošinu E140P na podvozku Ford Ranger. Plošina je používána pro údržbu vedení nízkého napětí.
Speciální snímatelná plošina B230T byla dodána do hasičského sboru SŽ. Konstrukce a vybavení plošiny zohledňují specifické požadavky zákazníka.
Plošina s pracovní výškou 29 m na silném terénním podvozku. Plošinu jsme vyrobili pro potřeby energetické společnosti.
Pro firmu zabývající se správou zeleně v Jihočeském kraji jsme dodali plošinu E290PX na podvozku MB Atego vhodnou do lesního terénu s nosností až 250 kg.
Pro energomontážní firmu jsme dodali plošinu B200PX na podvozku Iveco ML1100E vhodnou do těžko dostupného terénu s nosností až 300 kg.
Pro našeho dlouholetého zákazníka jsme vyrobili plošinu na podvozku Mercedes Benz Sprinter 5t.
Plošina B230T byla dodána do německé energetické společnosti. Konstrukce a vybavení plošiny zohledňují specifické požadavky zákazníka.
Náš dlouholetý zákazník nám zadal realizaci nástavby s dostatečnou pracovní výškou a nosností koše pro údržbu městského mobiliáře.
a) práce plošiny při ustavení na opěrách – v plném rozsahu pracovního diagramu,
b) práce plošiny bez opěr bez pojíždění – v omezeném rozsahu s plným zatížením
c) pojíždění s plošinou v pracovní výšce do 5,7 m – se zvýšenou nosností do 300 kg, max. rychlost 2,5 km/hod. Tento režim je vhodný pro kontrolní činnost, menší opravy trolejí, například i trolejbusových mimo kolej nebo údržba podjezdů a tunelů.
a) přejezdy – pojíždění s plošinou v transportní poloze – pojížděním vpřed i vzad při rychlosti max. 20 km/hod
b) pojíždění s plošinou v pracovní výšce do 5,7 m se zvýšenou nosností do 300 kg, max. rychlost 2,5 km/hod. Vhodné pro kontrolní činnost a menší opravy
c) práce při ustavení na opěrách – v plném dosahu pracovního diagramu s nosností do 220 kg, lze pracovat i v příčném sklonu kolejí do 6°
d) bez opěr bez pojíždění – v omezeném rozsahu a sníženou nosností na 120 kg
BOKIMOBIL 1152 B 4×4
16,6 m
6,6 m se zátěží 220 kg v koši
220/300 kg
6 500 kg