Pro dopravní podniky bylo vyvinuto zařízení určené primárně pro nakolejení, vyproštění či odtažení různých modelů tramvají. Použitý podvozek MB UNIMOG je schopen svými parametry provádět citlivé manipulace při nakolejování tramvají a namontovaná zateplená skříň s nakládací plošinou BAER slouží pro ergonomickou manipulaci s hydraulickou soupravou HEGENSCHEIDT a dalšími pomůckami pro odtažení vykolejené či poškozené tramvaje. Vytížení takto speciálního zařízení bylo doplněno zabudovanou pracovní plošinou GSR E 142TJV. Plošina s průkazem způsobilosti pro práci na trolejích pod napětím nabízí maximální možné využití celého zařízení. Dva samostatné týmy mohou tedy provádět každodenní činnost na údržbě trolejí a prakticky okamžitě přejet k zásahu pro nakolejení či vyproštění tramvaje.
Vozidlo může být doplněno i kolejovými adaptery typu 9C (brždění a trakce na silničních kolech, zatížení rozděleno na silniční a železniční kola).
S touto výbavou lze vozidlo použít i pro vlečení nepohyblivých kolejových vozidel.

Stranový dosah při 80 kg zátěže: 8,0 m
Koš laminátový rozměry: 1,2 x 0,7 x 1,1 m
Dvojitá izolace do 1 000 V dle DIN VDE 0682
Oddělený okruh zásuvek 230V a 24V v koši
Stabilizace dvěma opěrami včetně možnosti práce bez opěr

Nákladní plošina BAER BC 1000
Nosnost 1 000 kg
Skříňová izotermická nástavba POLYVAN
HEGENSCHEIDT hydraulické vyprošťovací nářadí: 3 400 kg

Pohotovostní hmotnost kompletního vozidla: 12 100 kg
Celková délka 6 850 mm
Celková výška 3 800 mm
Průjezdná šířka 2 400 mm

Podvozek:

Mercedes Benz UNIMOG U 427 EURO 6

Pracovní výška:

14,8 m

Stranový dosah:

6,2 m

Nosnost koše:

250 kg

Hmotnost:

13000 kg